Powered By Blogger

Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Welcome...

Η μόνη έννοια μικρών και μεγάλων σήμερα είναι η Κρίση...

Ταλαιπωρείς και εσύ και εγώ το μυαλό μου με το τι θα γίνει αύριο...Και για το ποιος φταίει που έφτασε η Ελλάδα σ αυτό το σημείο...Η Ελλάδα..Που διέπεται από το Πολιτισμό τα Γράμματα και τις Τέχνες αιώνες πριν..Η χώρα των φιλοσόφων και των επιστημών...

Ένας λόγος που εγώ , με το μικρό μυαλό μου , σκέφτομαι ...(Δεν είναι μόνο οι πολιτικοί και οι συνωμοσίες παγκόσμιας εμβέλειας ....σίγουρα όχι). Είμαστε κι εμείς οι ίδιοι ....Σαν μονάδες και σαν σύνολο...Έχεις πάει πότε στο Monte Carlo>>>???Αν έχεις πάει σίγουρά θα έχεις δει πολύ λιγότερα Cayen από ότι στο Κολωνάκι 2-3 χρόνια πριν....Έχεις πάει ποτέ στην ξακουστή στοά Vittorio Emanuele στο Μιλάνο??? Σίγουρα θα δεις πολύ λιγότερο κόσμο στον οίκο της Prada σε σχέση με την Καλογήρου και την Luisa στο Κολωνάκι 2-3 χρόνια πριν...Μήπως έχεις πάει στο FourSeasons στο Παρίσι??????Σίγουρα θα δεις πολύ λιγότερο κόσμο από το Santa Marina της Μυκόνου...Κι όλα αυτά???????Εορτοδάνεια,Διακοποδάνεια,Δάνεια Αγοράς Αυτοκινήτου....Και το MUST του ΤΟΤΕ....VISA...Mastercard,American Express..Σας λέει κάτι?????

Και ξαφνικά...Μας φταίνε οι πολιτικοί , μας φταίει η ανεργία , μας φταίει το ΔΝΤ .....(Σε καμία περίπτωση δεν πάω να πω ότι δεν φταίνε κι όλα αυτά )...Και κανένας , μα κανένας δεν αναρωτιέται σαν μονάδα και σαν προσωπικότητα πόσο πολύ έχει συμβάλει στην κατάσταση που έχει βρεθεί σήμερα η κοινωνία ...Η δική μας κοινωνία....Η κοινωνία που θα μεγαλώσουν τα παιδιά μας...


Και θα μου πεις..."πλάκα μας κάνεις?Οι τράπεζες έδιναν αβέρτα λεφτά και κάρτες...."
Και σου απαντάω...Ο κάθε κρετίνος από εμάς άπλωσε το χέρι του περισσότερο απ΄ όσο άντεχε η τσέπη του...Και ο καθένας από εμάς , σε συνδυασμό με όλα τα υπόλοιπα , έβαλε το λιθαράκι του να ξεφτιλίσει και να απαξιωθεί τόσο αυτή η χώρα...

Δεν θέλω να ακουστώ γραφική και θύμα  της εποχής μου..Το μόνο που ήθελα και θέλω έιναι μυταστώ μαζί σας τους προβληματισμούς μου.....

1 σχόλιο: